Капсульна колекція Victoria Beckham x Mango, що поєднує у собі вишукану естетику, стає символом літньої вишуканості, черпаючи натхнення класичного фільму 1969 року «Пляж». Ця співпраця демонструє ретельно підібраний асортимент із 39 предметів одягу та 15 аксесуарів.

У Telegram- каналі ROXY ділиться інформацією про відносини, красу, здоров'я та новини про життя зірок.

Приєднуйтесь!

Обличчями рекламної кампанії стали моделі Анок Яй та Фрейя Наттер.

Центральне місце в колекції займають пошиті на замовлення речі та жіночні лляні сукні, які відображають фірмовий стиль Вікторії Бекхем та стриману розкіш, а також показують прагнення Mango до широкої доступності. 

Ця співпраця, доступна в 26 країнах і доступна онлайн у більш ніж 90 регіонах, знаменує важливу віху у святкуванні 40-річчя Mango. Це підкреслює глобальний вплив бренду на моду та зміцнює його прихильність до представлення широкої аудиторії високоякісних, передових тенденцій дизайну.